mandag den 3. december 2012

At trykke 'send' - og en vinder af min giveaway

Pyhhh.
Det var med bankende hjerte og rystende hænder,
jeg for et par timer siden trykkede på knappen
og sendte min phd ansøgning af sted!

Det var dejligt.
Men også vældig skræmmende.
Jeg kan ikke ændre mere.
Er alt som det skal være?
Fik jeg nu det hele med?

Nu skal jeg så bare vente.
Og vente
og vente.
Mindst tre uger skal jeg regne med, før jeg hører noget som helst.
Dét er længe, og det er svært!

Så jeg kan jo passende bruge denne første del af ventetiden 
på at trække en vinder af min giveaway.
Det blev til hele 92 deltagere og 284 lodder i puljen. 
Vinderen er trukket med random.org og den heldige blev lod nr. 260.
Bag dette lod gemmer sig Mathilde med den fine blog noget på Mathildesk.
Tillykke til dig Mathilde. 
Send mig en mail med din adresse, så sender jeg dig en lille, dejlig pakke.

Nu skal jeg have fulgt op på alle de hængepartier
jeg har forsømt gennem den seneste måneds skrive-mani.
Og SÅ skal der jules!
Jeg glæder mig :-).

Kh maj

24 kommentarer :

  1. HURRRAAAAAA Maj! Stort tillykke med det! Jeg krydser alt hvad jeg kan for et positivt svar. Det er godt nok lang ventetid - men sikke en fed julegave, du kunne få :-D
    Tillykke til den heldige vinder. Og øv øv for mig! ;-)
    Kh Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pernille :).
      Ja, det er lang ventetid. Og før jul er det kun svar på hvem der kaldes til samtale. Så først i midten af januar bliver det endeligt afgjort. Men i første omgang ville en indkaldelse til samtale i sig selv være en herlig gave!

      Slet
  2. Hvor er det fedt Maj - du er så sej. Held og lykke med det.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Hvor er det spændende - pøj pøj med det. Jeg sender lige en spytter din vej (det skulle bringe held ;-))
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe. Tak for spytteren, Line ;-).

      Slet
  4. Krydser fingre for dig. Jeg stod i samme situation sidste sommer, og krydsede fingre for at jeg nu havde fået skrevet det hele (og på den rigtige måde) i ansøgningen..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Barbara.
      Jeg håber, det gik godt for dig :) !

      Slet
  5. tillykke med det!! Udnyt ventetiden med noget rart :-)
    Kh Viola

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Viola.
      Det vil jeg gøre. Der er fødselsdags- og julesyslerier på programmet. Og fem ugers iværksætterkursus fra nu og frem til jul (selvom der vist kun er tre uger til???). Så tiden skal nok få ben at gå på. Jeg keder mig sjældent ;-) !

      Slet
  6. Iiih hvor spændende og nervepirrende. Jeg krydser fingre for dig, sikke da en glædelig jul det kan gå hen at blive!! :-)

    SvarSlet
  7. Hvor dejligt for dig : )
    Hvad kommer til at ske hvis du får et positivt svar?
    : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså uhhh har slet ikke turdet tænke så langt som til at det kunne ske. Men det drejer sig om en tre-årig ansættelse fra 1.2. 2013.

      Slet
  8. Kærligt krydsede fingre.

    Som Viola skriver kan du nu nyde december med god samvittighed (og gør det for når du først er antaget får du travlt!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Marina.
      Ja, skulle det bare gå så vel (hvilket jeg slet ikke er nået til at turde overveje)...
      Men jeg vil med sikkerhed nyde december :-).

      Slet
  9. Fantastisk. Held og lykke. Og ja, nyd nu december med rigtig god samvittighed. Hvad skal du forske i/skrive om, hvis du får lov at skrive den? Kh M

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maria.
      Det er indenfor arkitektur.

      Slet
  10. Det lyder helt vildt spændende Maj :) jeg krydser alt hvad jeg kan for dig. Men man skal gøre det, altså søge og tro på at man er den bedste. Jeg ved godt at det ikke kan sammenlignes, men jeg var heldig at få drømmepraktikpladsen på mit studie og skal starte til feb :) så ting kan lykkes, det er skønt og jeg glæder mig over der hver dag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er sød, Jo.
      Tak for din solstrålehistorie. Det er dejligt at høre, at det ikke er helt umuligt at komme i gang med det man gerne vil :).

      Slet
  11. Sejt! Hvor er du god - lyder vildt spændende :-) Håber du kan nyde december nu?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det er sejt at være sej ;-D!!
      Jeg nyder :).

      Slet
  12. Hold da op, krydser godt nok fingre for dig!!!! Og håber ikke ventetiden blir for lang, held og lykke kram herfra :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maria :).
      Hold dem endelig krydsede lidt endnu!

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...