onsdag den 27. juni 2012

Bad Ass bogstavplakat vol2

De der har fulgt med her på bloggen helt fra start,
kan måske huske, at jeg på et tidspunkt viste en bogstavplakat frem?
En barnedåbsgave jeg havde lavet til en sød lille knægt.

Trond har ventet (u)tålmodigt på sin siden, og endelig fik jeg taget mig sammen.
Han havde nemlig nogle ændringer til plakaten.
(Fx kunne han ikke se noget sejt i hverken GI Jane, Lara Croft eller Yvonne.
Kan I se et mønster ;-) ?)

Og her er den så. 
Bad Ass bogstavplakat, Tronds version:


Inspirationen har jeg hentet hos den altid tossede Christina i Glimmersessens Univers.

Min første udgave kan du se her.
Jeg tror nok, jeg selv synes, den første version er sejest.
Men der fik jeg jo også lov at bestemme det hele ;-D!

Nu går jeg i tænkebox omkring en pigeversion.
Forslag modtages gerne :).

♥ maj

19 kommentarer :

  1. Du er da total Bad ass til det der! Den er vildt sej! A for Alice i resident evil, B for blonde phantom og bat woman, Carol Davers og catwoman og wonder woman, ja har en svaghed for tegneserier ;-) held og lykke med projektet det lyder super spændende og glæder mig til at resultatet! Ha en super dag wonderful woman!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :).
      Og du er da ret sej til det med damrne!
      Måske jeg lige tager fat i dig når jeg går i gang med den næste :o)..

      Slet
  2. Næj! Hvor er de fede. Det kan da godt være, jeg på et tidspunkt stæler din idé. Jeg pinner lige, hvis ikke du har noget imod det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Pin og stjæl du bare alt hvad du vil, gudrun!
      Jeg har jo selv hapset ideen fra christina :).

      Slet
  3. Flot arbejde - sejt - tror mange drenge vil blive vild med sådan en - du må da lave dem på bestilling - hvor stor er plakaten når den er trykt?

    : )

    PS! Hvad står der under ÆØÅ ? Vi venter stadig på en badass der starter med...? Er det rigtigt? Hvis Yvonne kan være med ( nå nej det kunne hun heller ikke denne gang ) kan Æsel så ikke også? F.eks. ham fra Schrek ; ) og Don Ø (ha ha) eller Ønskebarnet og så bruge et foto af den som skal have plakaten ; ) - du ved nok bedst ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak jette.
      Den er 70x100. Men jeg overvejer at skalere den lidt ned... Den ser sej ud i så stort format. Menkræver også noget vægplads.

      Jo, der står 'vi venter stadig...', og ved en af dem står der 'kan du måske selv komme på en badass der starter med...'. Æsel er da et godt bud! Man må ko sige at badass begrebet er meget vidt her ;o).

      Slet
  4. Super flot arbejde! ;-)

    Alene ordet: "bad ass bogstavplakat"! Hahahaha. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-D!
      Ja, det er bare lige lidt sjovere end traktorer og elefanter, når man er en seks-årig dreng, ikke?

      Slet
  5. Hvor er du go', hvor er den bare fed!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak rikke. Og du kan tro jeg blev glad da jeg åbnede min postkasse i dag!
      Knus

      Slet
  6. Sej plakat, kan godt lide at det er en fodboldspiller under M (Messi?), total bad ass ;)

    SvarSlet
  7. Hehe. Ja. Trond har jo selv valgt og synes at messi er en 'totalt bad ass fodboldspiller' ;o) !

    SvarSlet
  8. Hvor er den bare sindsvag sej!!! -og du lige så!!

    Ang. den strikkede pude på Sammies værelse, så er det altså nogle hun strikker og sælger. Den der havde hun bare lavet helt efter mit hoved - hun er min veninde og ved hvor sær jeg er ;)
    Her er hendes shop og du kan bare skrive til hende, hvis det skal være nogle specielle farver ;)
    http://studinski.bigcartel.com/
    Knus knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Céline.
      Tusind tak!
      Og tak for tip og link. Så er der jo håb forude :D .

      Slet
  9. Jeg synes den er helt fantastisk. Jeg var vild med din første men faktisk er jeg endnu mere vild med Tronds version, måske fordi jeg selv har en søn der ville have valgt lige sådan...

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...