fredag den 16. marts 2012

Kom sommer, kom sol, kom kjoler!

For et par somre siden syede jeg en stor stak kjoler i alle de dejligste stoffer og bånd jeg kunne finde.
Til Solbjørg og til salg.

 

Men nu er de alle væk, og Solbjørg er vokset ud af sine.
Så nu må jeg igang igen! Før jeg ved af det er sommeren her (forhåbentlig), og hvad er mere dejligt end små, tykke ben der stikker ud af en dejlig hjemmesyet kjole?

Dengang syede jeg efter Onions 20022 kjolemønster. Det var meget enkelt at gå til.
Mon jeg skal bruge det igen? Nej, jeg tror jeg må på udkig efter et nyt snit :-).
Er der nogen der har en god idé til et fint mønster?

 




 


2 kommentarer :

  1. Eiiii hvor er der bare nogle skønne kjoler og skønne billeder :)
    Jeg glæder mig allerede til lillesøster i maven vokser sig stor og kan tulle rundt i kjoler ligesom dine!

    SvarSlet
  2. Tak.
    Jeg kan godt forstå du glæder dig :).
    Jeg føler mig meget heldig med både at kunne boltre mig i alt det bedste fra drengeverdenen med seje bukser, print osv, og også fra pigeverdenen med kjoler, flæser (og lidt af det seje når trunten tillader det) !

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...