søndag den 3. juli 2016

En tendens..

De seneste mange måneder har der vist sig en tendens.
En tendens til, at der ikke rigtig lander noget indhold her på bloggen.

Der er simpelthen ikke tid til at finde ord til indlæg eller til at redigere billeder.
Det er for tidskrævende og for besværligt.

Men jeg har stadig masser af øjeblikke, jeg har lyst til at dele,
så nu springer jeg ud i det, og giver Instagram et forsøg.
Det er en helt anden måde at dele end på bloggen.
Men nu prøver jeg.
Jeg er helt insta-grøn, så jeg ved ikke helt, hvordan jeg linker til min profil.
Men I kan finde mig under navnet maj_dalsgaard.
Måske via linket her: klik :-)...

Jeg lader bloggen stå åben,
hvis nu tiden og blog-lysten skulle komme tilbage :-).


Tak for nu.
Jeg håber, vi ses på Instagram!

♥ maj

1 kommentar :

  1. Æv... For selv om jeg har lavet en insta profil kan jeg ikke finde ud af at få læst /kigget med... Har du overvejet at fotografere og blogge fra telefonen? Jeg ved godt det ikke er så flot, men mine indlæg er en mail vedhæftet foto som jeg sender til den mailadresse jeg har på bloggen... Og så kommer der stadig ord på indlægget😃

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...