søndag den 27. juli 2014

BM: Dejlige detaljer


Som før nævnt er mønsteret Onion 20022 mit absolutte yndlingsmønster
når det kommer til børnetøj.
Og når man så syr den samme model gang på gang
(på gang på gang på gang ;-)...)
så er detaljerne det, der gør det sjovt at sy 
- og også det der giver begejstring ved modtageren!

Jeg har samlet en lille bunke billeder af bukser jeg har syet, 
som måske kan inspirere til, 
hvordan man kan trylle helt enkle bukser lidt sjovere
ved hjælp af nemme detaljer som:
lommer, syninger, kontrastsof mv. 










Dette bliver mit sidste bidrag til Boys Month 2014.
Jeg vil gerne sige tak til frkTURKIS for det store arbejde,
hun har gjort ifb med Boys Month!
Det har været sjovt og inspirerende at være med :-) !

♥ maj





10 kommentarer :

  1. Det er fantastisk at have et mønster, som bare fungerer - og som man kan bruge igen og igen. På den måde bliver man også så familiær med mønsteret, at det er nemt at lave ændringer og detaljer - som du har gjort. Når man ser billederne, tænker man ikke, at det er samme mønster. Så forskellige er bukserne.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er nemlig rigtigt :-).
      I mine første mange sy-år syede jeg aldrig det samme to gange, og faktisk meget sjældent efter mønster.
      Men jeg har virkelig opdaget fordelen ved at holde fast i sine yndlingsmønstre :-).

      For resten opdager jeg lige, at der har sneget sig et par 'chris' bukser ind nederst. Så det er kun de øverste tre par der er efter 20022 ;o).

      Slet
  2. Så skønne bukser allesammen - og så fine detaljer. Dejligt, at du har haft lyst til at være med og skønt gensyn med dine mange fine drengeting.
    Bedste tanker herfra*

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak fordi jeg måtte. Og tak for den store indsats, du har gjort :-).

      Slet
  3. de er så fine... og lige det buksemønster er også en stor favorit her... dog er begge mine piger ikk lige til den model mere så mor må finde et nyt. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså... det er lidt ærgerligt, når ens egne yndlingsmønstre ikke falder ungernes smag. Det oplever vi også herhjemme af og til ;o)...

      Slet
    2. Men så giver det bare en mulighed for at sy en masse flere prøver i jagten på det helt rigtige mønster

      Slet
    3. Ja det er jo rigtigt :o).

      Slet
  4. Du er én af de sejeste sypiger jeg kender Maj. Elsker alt det du syer og alle dine lækre detaljer. Håber vi ses igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du altså sød, Libbie ♥.
      Jeg håber også at komme med til lidt mere IRL bloggeri snart. Tiden har bare ikke rigtig været til det.
      Jeg sukker hver gang I fortæller om jeres hyggelige krea-klub!

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...