onsdag den 12. juni 2013

Ny vogn til dukkebarnet


Nu hvor vi har fået vores dejlige legehus,
har jeg fundet den nye - gamle - dukkevogn frem til Solbjørg.
Den er et loppefund købt for en slik en gang for 100 år siden.
Jeg tror faktisk end ikke at Solbjørg kunne gå da jeg købte den.
Men jeg kunne ikke stå for den dengang.
Og det kan Solbjørg heller ikke!



Nu har den fået ny madras, dyne, pude og sengetøj.
Dyne og pude har jeg syet af en gammel dyne vi havde på loftet.
Og sengetøjet af en retrorest fra bunken.



Så er de klar til tur!

♥ maj





12 kommentarer :

  1. Nårh... Sådan en dukkemor er altså bare ikke til at stå for - det er vognen heller ikke. Jeg kan godt forstå, du bare måtte købe den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nogle gange er det ok at købe ting til lageret, ikke?

      Slet
  2. Hvor er hun bare kær, og en helt vildt fin dukkevogn. Jeg kan godt forstå du faldt for den, det ville jeg også have gjort! :-)

    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :).
      Det er ikke så ofte jeg et faldet over så fint et eksemplar, så den måtte med hjem!

      Slet
  3. Søde Solbjørg :) Årh, altså, jeg synes der er flere bloggere, der har været heldige at finde den slags "antikke dukkevogne", men de er da også bare alt for fine!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nu spottede jeg lige et dukkevogns indlæg et andet sted (men husker ikke hvor).
      De ER fine! Og selv om der ikke er så mange derude, så skal bloggerne nok få dem opsnuset ;-D!

      Slet
  4. Dukkevognen er superfin, det samme er bamsedukken i vognen. Jeg håber, du lægger is-opskriften op igen. Det var ikke min mening at gøre dig forlegen. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. He He. Søde Nanna.
      No worries :).
      Jeg har skrevet en kommentar inde hos dig.
      <3 Maj

      Slet
  5. Shit den er fon og velholdt! Eller har du været i gang? Jeg har selv en ramponeret sag stående i brun jernbanefløjl.... Ved ikke rogtig om jeg "gider" at gøre noget ved den

    Og hvor ser hun bare fornøjet ud:-)

    Kh Camilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den var bare så fin i standen!
      Overlæderet har jeg også, så jeg følte mig virkelig heldig :).

      Slet
  6. Wauw en fin vogn til en fin pige! Godt køb!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...