onsdag den 27. februar 2013

Master Mixer Brugsanvisning


Jeg har haft rigtig mange forespørgsler både på bloggen og på mail,
og endelig lykkedes det mig at finde en måde at få omsat brugsanvisningen til Master Mixeren 
til et digitalt dokument af en fornuftig størrelse :-).
Det drejer sig i første omgang kun om selve brugsanvisningen 
(bogens første 15 sider).
Herefter vil jeg lægge de forskellige afsnit af opskriftbogen ud løbende.

Hvis du gerne vil have den tilsendt som PDF fil,
så skriv en kommentar til indlægget her (email-adresse skal fremgå).
Eller send mig en mail på maj.dalsgaard@gmail.com.
Så sender jeg filen til dig :-).

♥ maj

128 kommentarer :

  1. Ih den er altså super sej din køkkenmaskine og garanteret bom stærk! Ha en dejlig uge søde Maj!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er skøn og stærk som en okse!
      Faktisk er søgninger på Master Mixeren næsten min største trafikkilde her på bloggen. Der er så mange mennesker derude som har fundet en gammel maskine, men som mangler informationer om den.
      Og ligeså mange, som har fantastiske minder og historier om maskinerne fra deres barndom.
      Det er så hyggeligt. Så det er dejligt at have fået omsat bogen, så jeg nu kan dele den med alle de der mangler :).

      Slet
    2. Hej har lige købt en, vil du sende manualen til mig?
      På forhå d tak
      Vh
      Dan

      Slet
  2. Jeg har arvet min mors fine, brugte Master Mixer, som jeg husker fra min barndom, både når der skulle bages, når der skulle laves fars eller medister, men også til fx melboller til den hjemmelavede suppe. Skønt, at du har en site om denne maskine.
    Har du en brugsanvisning, må du gerne emaile den til Carsten.lauritsen@gmail.com, så kan mine børn "arve" deres far´s glæder og fornøjelser. Og så vil jeg gerne kvittere med et par billeder, når jeg har fået styr på de enkelte (læs: mange) dele :)
    Mvh/Carsten

    SvarSlet
  3. Jeg vil meget gerne have tilsendt brugsvejledningen, tak!!! dueslaget@mail.dk

    SvarSlet
  4. Kan du sende brugsvejledningen til mig også ? :) ej@udiet.dk

    SvarSlet
  5. Hvor dejligt at finde denne side.
    Har lige fået en dejlig beskidt maskine med næsten det hele. Træruller/skraber, krog og kødhakker for den nette sum af 50 kr. Nogen dage er bare bedre end andre :-)
    Mangler brugsanvisning så mail gerne til:
    elsebetfrederiksen@stribnet.dk

    SvarSlet
  6. Jeg ville også være super glad for brugsanvisningen .... har også lige erhvervet mig et sådant pragteksemplar :) jeg ville blive super glad hvis jeg kunne få en digital kopi! til jacobsen @ jacobsen.com

    Alt det bedste

    Eschel Jacobsen

    SvarSlet
  7. Hvor er det sødt af dig. :) Jeg vil også være superglad for et eksemplar. Min e-mail er bizaart@gmail.com

    Er der nogen, der ved, hvor man kan få sådan en svend repareret? Min stopper hele tiden.

    SvarSlet
  8. Jeg har lige fundet min svigermors gamle maskine på loftet og vil også mægtig gerne have en brugsvejledning..
    Min mail: h.bang.fick@gmail.com
    MVH
    Helle

    SvarSlet
  9. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  10. Hej :-)
    Jeg har endelig fundet min mors "gamle!" ballerup master mixer frem... men kunne godt bruge lidt hjælp til maskineriet :-) og ville virkelig være glad hvis du kunne hjælpe..min mail . blommehegnet@gmail.com
    Med venlig hilsen
    Claus

    SvarSlet
  11. Hej :-)
    Jeg har endelig fundet min mors "gamle!" ballerup master mixer frem... men kunne godt bruge lidt hjælp til maskineriet :-) og ville virkelig være glad hvis du kunne hjælpe..min mail . blommehegnet@gmai.com
    Med venlig hilsen
    Claus

    SvarSlet
  12. Hej Maj
    Søgte på nettet, for at finde gode fif til denne skønne maskine, jeg faldt tilfældigt over din blog og blev helt varm om hjertet. Det er min mormor, som betyder meget for mig, der ses på billedet. Min morfar var økonomidirektør hos Ballerup Master mixer for mange år siden. Han er død idag, men den smukke kvinde på billedet lever endnu:-) Måtte bare lige dele denne historie med dig.
    Venlige hilsner
    Natasja

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Natasja.
      Tak fordi du skriver her. Hvor er det en fin historie!
      Det er en dejlig maskine, og jeg får daglige mails fra folk fra nær og fjern, som ønsker sig en vejledning, og som til gengæld deler en lille flig af deres MasterMixers livshistorie med mig.
      Din mormor er et lille stykke danmarkshistorie. Jeg nyder bogen og billedet hver gang jeg bager (og det gør jeg ofte ;-)). Du må hilse din mormor tak fra mig.
      Bedste hilsner
      Maj

      Slet
  13. Hej Maj,
    Tak om jeg må få en kopi af brugsanvisningen tilsendt. Har arvet min farmors maskine med alt udstyret, men er en kende usikker på hvordan og hvorledes det monteres. Og hvor er det dog fantastisk at denne klassiker har så mange brugere endnu :)
    Venlig hilsen, Camilla
    c_balslev@fage-pedersen.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er skønt!
      Jeg har lige sendt omtrent 50 PDFer afsted til nye og gamle MasterMixer ejere :-).
      Skøn maskine.
      Jeg håber filen er net frem til dig (og alle de andre :-)).
      Vh maj

      Slet
  14. Hej Maj

    Min kæreste har lige fået en master mixer af sine forældre, arvet fra hendes farmor :)
    Det ville være super fedt hvis du vil sende mig brugsanvisningen på bchmapo@gmail.com. På forhånd tak !

    Vh. Mathias

    SvarSlet
  15. Hej maj

    Kun se at du har en brugsanvisning til master mixer er blevet ejer af sådan en god gamle maskine min mail er michniels@post1.dansknet.dk

    Mvh

    Mivhael

    SvarSlet
  16. er meget interesseret i brugsanvisning...
    mve bo

    SvarSlet
  17. Hej Maj. Jeg er også interesseret i en brugsanvisning. Min email adresse er evast@mail.dk. Tusind tak for hjælpen.

    SvarSlet
  18. Hej Maj. Supper sejt at du vil give brugsanvisningen videre. Fandt den på et loppemarked for længe side men har gravet den frem og vil blive super glad for at få fadt i brugsanvisningen, så jeg kan få lavet noget dejligt hakke kød fra vores egne lam og ellers begynde at bruge den til alt muligt :)
    Min mail er amkirk8@gmail.com. Tusind tak for hjælpen

    SvarSlet
  19. Jeg har også arvet min mormors Ballerup Master og vil gerne have en brugsanvisning da jeg også er i den kedelige situation at jeg mangler den

    marikapedersen@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Hej Maj.

    Så lykkes det mig at købe en brugt, det vil være super hvis du ville maile en pdf fil til mig med brugsvejledningen. På forhånd tak perborup@gmail.com
    VH / Per B

    SvarSlet
  21. Hej Maj
    Fandt dette link http://crylle.dk/ankarsrum-original/tilbehoer her er link til video med de forskellige funktioner. Det er bare at skrolle ned på siden og finde den funktion man vil se. Dejkrog, dejrulle, kødhakke osv. Det er godt nok den nye maskine men stadig samme tilbehør. God fornøjelse til alle. Vil dog gerne stadig have en vejledning i pdf. perborup@gmail.com

    SvarSlet
  22. Kan man stadig få en bruganvisning? 😁 har lige fået dette vidunder og glæder mig til at udforske alle funktioner 👍 tak! Anne.abild.p@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Lavede i går julekager sammen med en veninde, der medbragte sin arvede Master Mixer...........i dag har jeg købt et brugt eksemplar med en masse tilbehør, så jeg kunne trænge til en manual for at finde ud af at bruge maskinen. På forhånd tak, lailariise@gmail.com

    SvarSlet
  24. Hej Maj
    Jeg kunne godt bruge en brugsanvisning. Simonlorendsen@gmail.com

    Tak og god jul

    Mvh simon

    SvarSlet
  25. Kære Maj.
    Jeg har lige fået en gammel Ballerup Master mixer i fødselsdagsgave og jeg er mildest talt jublende lykkelig. Ville blive fantastisk glad hvis du vil sende den fine brugsanvisning, når du engang får tid. På forhånd tusind tak.
    lotte.themstrup@gmail.com
    Mvh. Lotte

    SvarSlet
  26. Hej,
    Jeg vil gerne bede om en kopi af brugsanvisningen.

    SvarSlet
  27. Jeg vil meget gerne have tilsendt brugsvejledningen, tak :)
    Jesper_miles@hotmail.com

    SvarSlet
  28. På forhånd tak for en kopi af brugsanvisningen til faber-pedersen@hotmail.com.
    Mvh Ulla

    SvarSlet
  29. På forhånd tak for en kopi af brugsanvisningen til faber-pedersen@hotmail.com.
    Mvh Ulla

    SvarSlet
  30. Kære Maj
    Vi vil blive rigtig glade for en pdf kopi af brugsanvisninge: krbo@dtu.dk
    Vh
    Marianne og Kristian

    SvarSlet
  31. Kære Maj
    Jeg ville også blive rigtig glad for en kopi af brugsanvisningen. Virklige dejligt du tilbyder det, så de mange uopslidelige master-mixere rundt omkring kan komme til ære og værdighed :-) Tak!
    Bedste hilsner
    Gertrude
    solitudesnude@gmail.com

    SvarSlet
  32. Sender du stadig manualer afsted? Så vil jeg da rigtig gerne ha den. Vh Nanna
    nannabild@gmail.com

    SvarSlet
  33. Kære Maj
    Jeg vil også rigtig gerne have en brugsmanual. I øvrigt, super pænt af dig at du gør dette arbejde:)
    Mange hilsner, Katrine.

    SvarSlet
  34. Ups, du skal nok lige have min mail:
    katrinefisker87@hotmail.com
    - og på forhånd tak!

    SvarSlet
  35. Hej Maj. Har netop overtaget min mors 30 år gamle Ballerup - og vil gerne blive SÅ glad for en fil med brugsanvisningen...
    Rh14551@ regionh.dk
    Med venlig hilsen Hanne

    SvarSlet
  36. Jeg vil og RIGTIG gerne have en kopi. Måske en som tidligere har fået gidder sende?
    rasmushek@gmail.com
    På forhånd tak!

    SvarSlet
  37. Hej.
    Jeg vil også gerne bede om kopi af brugsvejledning.
    Vh Jens.
    vet@cool.dk

    SvarSlet
  38. Har overtaget min mormors Master Mixer, og vil frygtelig gerne have fingre i en brugsanvisning (mormor er her ikke mere).
    Mange hilsner, Christian, krogso@gmail.com

    SvarSlet
  39. Jeg har lige arvet min svigermors Master Mixer, så det vil glæde mig mig om jeg kunne få en kopi af manualen. På forhånd tak.
    Mvh
    Erik
    erik.nielsen@tdcspace.dk

    SvarSlet
  40. Har netop overtaget min sviger-mormors Ballerup. Har du mulighed for at maile mig en manual på moestrup SNABELA gmail.com ?

    På forhånd mange tak

    SvarSlet
  41. Hej. Jeg vil blive SÅ glad hvis du vil sende mig en brugsanvisning på annelindskov@gmail.com
    På forhånd mange tak ;-) Vh Anne

    SvarSlet
  42. Hej Maj.
    Har lige købt en Master Mixer uden brugsanvisning, kan læse at du har en. Jeg ville blive rigtigt glad, hvis du vil være venlig at sende den til yds@bbsyd.dk.
    På forhånd tak. Yvonne

    SvarSlet
  43. Hej Maj, jeg har lige fået en af disse maskiner som erstatning for min 5 år gamle røremaskine (moderne bras!). Min reservemor havde arvet den fra svigermor.

    Jeg har leget "hvad er det" med mine forældre i bryggerset, hvor vi hev alting frem og ivrigt gættede på, hvad det mon var, og hvor meget, der bør bruges sammen, men vi kom ikke så langt.Og det endda med en ingeniør til stede! Pinligt, pinligt!

    Vi endte i stedet ret hurtigt med at undre os over hvordan lille bitte Anna med 155 cm og 40 kg dog kunne løfte sådan et dyr?! Det finder vi desværre aldrig ud af, men jeg vil frygteligt gerne se den fine manual, så jeg får mest muligt ud af den åbenbart udødelige maskine.

    Min mailadresse er stine@stinemedmere.dk

    SvarSlet
  44. Hej Maj
    Jeg har fået min mors master mixer men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal bruge den, den virker meget solid og er sikkeret meget bedre end dem man kan købe idag. Ville blive meget glad hvis du stadig har en brugermanual den maskinen og vil sende den til mig.
    Mvh Ivan

    ivan.karlsen@mail.dk

    SvarSlet
  45. Hejsa!
    Har lige købt en Master Mixer i den lokale genbrug for 175.- ss
    Nu kunne jeg så godt tænke mig at se den brugsanvisning , som pdf, du har liggende. Har du evt, nogle dele (redskaber)til den liggende som du ku fristes til at sælge, tænker først og fremmest på en dejskraber , gerne i træ.
    Med venlig hilsen
    Jesper Kynde Møller

    kynde66@hotmail.com

    SvarSlet
  46. Hej. Har arvet oldemor Master Mixer, men maualen fulgte ikke med.

    Kan du sende meg en kopi.

    på renknudsen@yahoo.dk

    Hilsen
    Rene

    SvarSlet
  47. amgrondal@gmail.com

    hilsen

    august

    SvarSlet
  48. Kære Maj . Jeg vil gerne have en brugsanvisning til Master Mixer. Det er meget venligt af dig, at du vil dele den med os andre.
    Jeg er så glad for min maskine , som blev fundet i den blå avis for 10 år siden - smurt og rengjort - og kører så fint.
    Med venlig hilsen Mette
    Mette@langmach.dk

    SvarSlet
  49. Hej Maj

    Send gerne en brugsanvisning:-)

    musiklaerer@gmail.com

    Mvh

    Jesper

    SvarSlet
  50. Jeg vil blive rigtig glad for en pdf-fil med brugsanvisning på Master Mixer. Venlig hilsen
    Marianne Hauge
    Mail: Hauge_dk@post11.tele.dk

    SvarSlet
  51. Jeg vil blive rigtig glad for en brugsanvisning på Elektrolux Master Mixer ahk 21.
    Venlig hilsen Susanne Jensen
    Mail: susannegert@gmail.com

    SvarSlet
  52. Åhh, har lige købt en superspændende Mastermixer efter at have prøvet andre nye røremaskinen (som ikke har været specielt gode til fx rugbrødsdej) Kunne virkelig godt tænke mig brugsanvisningen. Mvh. Carsten, Skjern - Carstenwm@gmail.com

    SvarSlet
  53. Åhh, har lige købt en superspændende Mastermixer efter at have prøvet andre nye røremaskinen (som ikke har været specielt gode til fx rugbrødsdej) Kunne virkelig godt tænke mig brugsanvisningen. Mvh. Carsten, Skjern - Carstenwm@gmail.com

    SvarSlet
  54. Hej Maj
    Jeg er nu også den heldige ejer af en gammel Master Mixer med div. tilbehør. Derfor vil jeg blive glad hvis du kunne sende mig din PDF-fil :o)
    Mvh. Peter Nielsen - peterhvalsoe@hotmail.com

    SvarSlet
  55. Jeg vil blive meget glad hvis du vil maile mig din PDF-fil til Hauge_dk@post11.tele.dk
    Venlig hilsen Marianne hauge

    SvarSlet
  56. Hvis dit meget venlige tilbud om at sende brugsanvisningen som pdf stadig gælder, vil jeg være taknemmelig for at modtage den på laus.sorensen@gmail.com

    Varme hilsener
    Laus

    SvarSlet
  57. Hej jeg ville ogsaa være glad for at faa brugsanvisningen. Bjorn.hauksson@gmail.com

    Hár du hört om en minimölle man kan bruge med Ballerupen? Saa et clip paa you tube hvor de malede korn.

    Hilsen Björn

    SvarSlet
  58. Hold nu helt op - det ser ud som om denne tråd stadigt lever :-)

    Vi har lige været på besøg hos familien i Nordjylland, og er blevet begavet med en Master Mixer AHK 21. (Og - fik den besked at de der Kitchen-et-eller-andet er noget skrammel :-).
    Kan I hjælpe med en brugermanual - så ville vi blive meget glade - på forhånd tak!

    Steen
    mail: buffensenior@gmail.com

    SvarSlet
  59. Jeg har også lige købt en gl. Ballerup Master Mixer og tænkte at en brugermanual kan man jo altid finde på nettet, men det er måske slet ikke så nemt enda,og maskineriet er absolut "ikke logisk" men så dukkede denne side op så nu håber jeg også på lidt hjælp - så hvis jeg også må bede om at få tilsendt brugermanualen vil jeg blive rigtig glad og takker mange gange.
    Lone
    lone.hviid@gmail.com

    SvarSlet
  60. Vil rigtig gerne have en brugsanvisning, til min fantastiske Ballerup maskine, som sidste weekend voksede til to, da jeg fandt en på loppemarked til en meget billig pris, 250 kr. Den vil jeg bruge som gave.
    Vh Anders, andkro@hotmail.dk

    SvarSlet
  61. Hej. Mon du stadig har di pdf fil liggende med Master Mixeren - så vil jeg tage imod med stor tak på helena.graversen@gmail.com. Lige fået maskinen foræret af min svigermor der ikke længere har plads til den.
    Med venlig hilsen
    Helena Graversen

    SvarSlet
  62. Kære Maj
    Vi har idag kørt landet igennem og fundet alletiders flotte Ballerup Master Mixer i Viborg. Den står nu på køkkenbordet i Hellerup og det er da helt vildt hvis vi kan kigge i en brugermanual i PDF, for der er nogle af dimserne til maskinen som vi ikke er helt klar over hvordan de håndteres. Vores adresse er grethe@pii.dk På forhånd tusind tak. Venlige hilsner fra Grethe & Pii

    SvarSlet
  63. Hej
    Spørgsmål..har du nogen erfaring med pastadej i Master mixer ?..
    Vil yderst være taknemlig hvis du vil sende en brugsanvisning til b.lause@gmail.com..

    Tak
    Birgitte Lautrup

    SvarSlet
  64. Vil gerne have brugsanvisning i mail
    bjornstrup.monica@gmail.com

    SvarSlet
  65. Hej.
    Vil meget gerne have en brugsanvisning - på forhånd tak:)
    Venlig hilsen Birte
    Birte_dal@hotmail.com

    SvarSlet
  66. Hej
    Jeg vil blive super glad for en brugsanvisning
    til vores gamle Master Mixer
    Venlig hilsen Anders
    a.lundsgaard@hotmail.com

    SvarSlet
  67. I just picked up my grandmother's old Master Mixer with all available parts. I would love the brochure if you're still sending it out. jniels@gmail.com

    SvarSlet
  68. Hi jeg vil gerna have brugsanvisning i email :) Venlig hilsen, Lóa. loa@fa.is

    SvarSlet
  69. Hej Maj
    Jeg har været så heldig at få en retro Ballerup røremaskine i julegave med brun og orange farver. Mangler dog en brugsanvisning så du må meget gerne sende din brugsanvisning til mig. Egentlig er min maskine ikke magen til din, men jeg håber at kunne bruge anvisningerne alligevel. Ved du, hvor jeg evt. kan få fat på andre brugsanvisninger til Ballerup maskinen? Godt nytår. Hilsen Nana
    baekkel70@gmail.com

    SvarSlet
  70. Hej Maj
    Jeg har længe haft en Ballerup men har aldrig rigtig brugt fordi den da jeg ikke helt har kunne finde ud af hvad og hvordan maskinen skulle bruges. Så hvis du vil sende en manual til stensbjerg@gmail.com ville jeg blive mega glad.

    SvarSlet
  71. Hej Maj!
    Jeg har netop fået fingrene i en gammel fin maskine med en masse tilbehør, som jeg godt kunne bruge en forklaring på! Du må meget gerne sende mig en brugsanvisning til kirsti@graesroed.dk! Bedste hilsener Kirsti

    SvarSlet
  72. Hej. Jeg ville være glad hvis jeg kunne få tilsendt en kopi af brugsanvisningen til sådan en mastermixer til vwlennart@hotmail.com

    Hilsen Lennart

    SvarSlet
  73. Hej. Jeg ville rigtig glad, vis jeg kunne få tilsendt en pdf fil til johnnypay65@gmail.com

    SvarSlet
  74. Hej. Jeg kunne godt tænke ig en kopi af den brugsanvisning til master mixeren. Du må gerne sende den til rasmusn77@gmail.com

    SvarSlet
  75. Ville blive glad om du gad sende PDF filen om Master Mixeren til mig.
    jens(snabela)jensa.dk
    På forhånd tak :)

    SvarSlet
  76. Hej Maj
    Jeg har endelig fået fat i en Ballerup Master Mixer røremaskine og ville bliv super glad om du kunne sende PDF filen til mig. På forhånd tak.
    interice@mail.dk

    SvarSlet
  77. Hej Maj
    Hvis du stadig sender en kopi af PDF filen ud, så ville jeg blive super glad for at modtage den.
    Mvh Tina
    Tinasteffensen@gmail.com

    SvarSlet
  78. Meget gerne en brugsanvisning. Tak for det. Thomas @ thd@get2net.dk

    SvarSlet
  79. Send gerne brugsanvisningen til skri@stofanet.dk
    Har fået lov at låne svigerdatterens, som har arvet den fra sin mor for mere end 20 år siden - men - der mangler desværre nogle dele og brugsanvisningen.

    SvarSlet
  80. Send gerne brugsanvisningen til skri@stofanet.dk
    Har fået lov at låne svigerdatterens, som har arvet den fra sin mor for mere end 20 år siden - men - der mangler desværre nogle dele og brugsanvisningen.

    SvarSlet
  81. Hej...
    Det tyder på, at der ikke mere svares på anmodninger om brugsanvisningen... Hvis nogen herinde skulle være heldige, at have modtaget en pdf med brygsanvisningen, vil i så maile den videre til mig... eller Steen Kristensen ?? På forhånd tak.
    Lene mail: leneviberg@gmail.com
    Steen mail: skri@stofanet.dk

    SvarSlet
  82. Hej er der nogen herinde der ved hvor man kan få maskinen repareret. Jeg har 2 maskiner den gamle med runde hjørner som stadig kører som den skal. Men for 3 år siden faldt jeg over en nyere model med alt i udstyr og den er trinløs i hastighed. Den kørte fantastisk, men her i sommer begyndte det at ryge ud af den og jeg har snakket med et par stykker som mener det er drivremmen eller motoren det er galt med. Så den gamle svend kører igen. Men jeg mangler den nyere model da der både er blender og salat river og hurtigpisker med.
    MVH Kurt Rasmussen krfuture@gmail.com

    SvarSlet
  83. Hej Maj!
    Jeg vil også vildt gerne have tilsendt et eksemplar af brugervejledningen.
    Mange hilsener
    Kim Skjønnemand
    kimskjonnemand@gmail.com

    SvarSlet
  84. Spørgsmål: Vi har arvet en gammel maskine med runde hjørner, men jeg kan ikke få skålen af! Jeg har prøvet at dreje skålen til både højer og venstre og løftet.
    Er der nogen der kan hjælpe os?
    Vi mangler også en brugsanvisning.
    Med venlig hilsen Lars.
    Lars.Radoor.hansen@gmail.com

    SvarSlet
  85. Uh hvor dejligt ☺
    ceciliejepsen12@gmail.com

    SvarSlet
  86. Hvis du har mulighed for det, så vil jeg meget gerne bede om en kopi på:
    r_lindvig@hotmail.com

    SvarSlet
  87. Hej Maj

    Jeg vil blive glad for at modtage en brugsanvisning på master mixer, da min kæreste har en.
    Min mail er:liljerne@gmail.com

    SvarSlet
  88. Hej. Jeg vil mega gerne have en brugsanvisning. Min mail er : vibbe65@hotmail.com
    På forhånd tak

    SvarSlet
  89. Uuuuh, jeg har ledt med lys og lygte efter en vejledning til min Master Mixer, som jeg har været så heldig at få fra mine forældre.
    Jeg vil meget gerne modtage den på mail marianne.poulsen@slapline.dk 🙏
    TAK!

    SvarSlet
  90. Hej Maj,
    Jeg ville blive rigtig glad for en brugsanvisning til den gamle Ballerup mixer. Min email er tgbh98@hotmail.com.
    På forhånd tak!

    SvarSlet
  91. Send MEGET gerne en brugsanvisning til kirsten@rannes.dk.
    På forhånd tak.
    Kirsten Rannes

    SvarSlet
  92. Vil også blive rigtig glad for brugsvejledning
    peterkalle@live.dk

    SvarSlet
  93. jeg vil også gerne modtage brugsanvisning :) har 2 maskiner ville gerne se hvordan man samler dem til røre fars. mvh morten

    SvarSlet
  94. Endelig fandt jeg én som er i besiddelse af en brugsanvisning til den bedste køkkenmaskine ever😀
    Beder ydmygst om en kopi.
    Mvh Søren Bæk
    soerenbaek58@gmail.com

    SvarSlet
  95. Jeg smed en kommentar for flere år siden og har desværre stadig ikke fået en brugsanvisning, og jeg gætter på det gælder jer andre også.

    Det er til gengæld lykkedes mig at finde en manual, som jeg har scannet ind. Den er ikke nær så fin og retro som den, der er lagt et billede op fra i dette indlæg, men til gengæld kan folk rent faktisk få adgang til den her. Den vender stadig med siden til, så det må I selv ordne, hvis I kun vil se den elektronisk. Det er en pdf-fil.

    Jeg har lavet et link til dokumentet på mit onedrive, som er som følger: https://1drv.ms/b/s!AqfpViiL0PAugsFSdlwj-kI4uRHzow

    Hvis nogen nu er modige nok til at gå ind og tjekke linket og dermed kan bekræfte i en kommentar, at det IKKE er virus, så kan det måske være en hjælp til at andre brugere også tør.

    Hvis linket udløber på et tidspunkt (det har jeg ikke bedt det om) så er det bare ærgerligt, men måske en anden "søger" herinde har en hjemmeside, hvor de vil smide dokumentet op i sin helhed.

    MVH Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lige været på Loppemarked og fik købt den den dejlige røre maskine og gik hjem og fandt dette link som fungerede ganske fint, så rigtig mange tak for det det.
      Hilsen
      Søren

      Slet
  96. Jeg vil meget gerne have tilsendt brugsvejledningen, tak

    SvarSlet
  97. Tak for du har lagt et link med brugsanvisningen.
    Det virker fint

    SvarSlet
  98. Hej Maj. Jeg har lige arvet en gammel maskine af min svigermor men har ingen ide om hvordan den virker. Vil du sende en manual til mig. På forhånd tak. Dbh. Lykke
    Ls3ton@gmail.com

    SvarSlet
  99. Hej Maj
    Ville også rigtigt gerne ha en kopi af manualen
    lars.ludvig.lassen@gmail.com
    På forhånd tak

    SvarSlet
  100. Hej Maj
    Jeg er også i den heldige situation, at have arvet svigermors mastermixer, men desværre også her uden brugsanvisning.
    Vil du sende en til mig også ? på ritahoumarken@gmail.com
    På forhånd tusind tak for hjælpen.
    Med venlig hilsen Rita


    SvarSlet
  101. Hej. Jeg har lige arvet en gammel mastermixer, men har desværre ikke nogen brugsanvisning . Jeg vil være lykkelig, hvis du ville sende mig en kopi af den.
    På forhånd tusind tak.
    Med Venlig hilsen
    Betzy Rand
    Randbetzy2112@gmail.com

    SvarSlet
  102. Hej Maj

    Jeg har i flere år haft en master mixer men har aldrig helt gennemskuet hvordan de forskellige tilbehør anvendes. Jeg ville blive så glad hvis du vil sende en brugsanvisning til becoolbekinnie@gmail.com

    På forhånd tak

    Mvh
    Kinnie

    SvarSlet
  103. Hej.

    Jeg ønsker en kopi af manualen.
    På forhånd tak.

    Renehy@gmail.com

    Mvh René

    SvarSlet
  104. Hej
    Jeg har lige erhvervet mig denne dejlige maskine men mangler manualen så kunne godt tænke mig en kopi af den. På forhånd tak. Mvh. Karinasoettrup@yahoo.com

    SvarSlet
  105. Hej Maj
    Desværre virker mail-adressen ikke.
    Hvis du stadig vil dele din brugsanvisning vil jeg meget gerne have den! Jeg har netop købt en Ballerup Master Mixer af ældre model.
    Bedste hilsner
    Bjørn og Jette på Samsø
    PS. Jeg kan ikke ændre mailadressen, men den rigtige er: bralrabl@hotmail.com

    SvarSlet
  106. Hej Maj. Jeg har investeret i en Ballerup Master Mixer og vil gerne have så meget ud af den som muligt. Vil du dele din manual til maskinen. klj@slukefter.dk Pft Klaus

    SvarSlet
  107. Hej Maj. Jeg har lige købt en gammel Ballerup. Jeg mangler dog også brugsanvisningen og vil være taknemmelig hvis du sender en på olesbis@gmail.com
    På forhånd tak
    Ole Sikker Bisgaard

    SvarSlet
  108. Hej Maj
    Ja, jeg melder mig i rækken af alle de andre, og kunne godt tænke mig en brugsanvisning. På forhånd mange tak.

    thomastandrup@live.dk

    Mvh.
    Thomas

    SvarSlet
  109. Hej Maj
    Jeg har netop fået en mastermixer og glæder mig til at bruge den. Men hvordan? Please send mig en brugsanvisning. ☺

    SvarSlet
  110. Hej Nogen der ved hvordan en gammel Ballerup Røremaskine får udskiftet ledningen da den er mør og får den til at lugte brændt og sprænger så sikringen ? Fik maskine i går og den kører ellers godt. Mvh Preben

    SvarSlet
  111. Det er nemt, skru bunden af maskinen ved at løsne de 4 skruer, så er der en samlemuffe hvor ledningen slutter i og kan der skiftes med en ny. Det er lidt som at sætte en stikprop på en ledning.

    SvarSlet
  112. Det er nemt, skru bunden af maskinen ved at løsne de 4 skruer, så er der en samlemuffe hvor ledningen slutter i og kan der skiftes med en ny. Det er lidt som at sætte en stikprop på en ledning.

    SvarSlet
  113. Hej Maj
    Selvom det er et meget gammelt blogindlæg, krydser jeg fingre for, at du stadig har filen og vil sende den til mig.
    Min mailadresse er malenejahn (a) gmail . com
    Uden mellemrum - bare for at undgå unødvendig spam.😊

    SvarSlet
  114. Hej '
    Vi er også interesseret i en pdf for en gammel solid master mixer - hvis det stadig kan lade sig gøre.
    På forhånd tak

    Kurt

    SvarSlet
  115. Vi prøver igen... med mail adr....
    Hej '
    Vi er også interesseret i en pdf for en gammel solid master mixer - hvis det stadig kan lade sig gøre.
    På forhånd tak

    Kurt
    dueslaget@mail.dk

    Svar

    SvarSlet
  116. Hej Maj

    Kan det stadig lade sig gøre at få en brugsanvisning til denne maskine som jeg har arvet efter mine forældre? Er der også en brugsanvisning til hvordan man skiller den ad? du må meget gerne sende .pdf udgaven til peder.illum@gmail.com. På forhånd mange tak.
    Venlig hilsen
    Peder Illum

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Peder, har du fundet en anvisning til at skille Ballerup Master Mixer ad?

      Slet
  117. Hej Maj

    Jeg har været så heldig at arve min farmors maskine.
    Hvis du stadig har brugsanvisningen, vil du så sende den til mig ? :)

    helleandersen90@gmail.com

    De bedste hilsner
    Helle

    SvarSlet
  118. Hej. Jeg har også anskaffet mig en dejlig orange Ballerup mixer og mangler brugsanvisningen, ville blive glad hvis du kunne sende den.
    Mvh Benny Almskou Højgaard
    Bah1977@gmail.com

    SvarSlet
  119. Jeg vil meget gerne modtage pdf med brugsanvisningen. Venlig hilsen Marianne Hauge
    Marianne@fam-hauge.com

    SvarSlet
  120. Jeg vil også gerne bede om en brugsanvisning kaptajnsgaarden@gmail.com

    SvarSlet
  121. Hej
    Jeg vil også meget gerne stille mig op i køen til at få en pdf af brugsanvisningen, kan sendes på eajskovstrup@outlook.dk
    På forhånd tak. Mvh. Erik

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...