torsdag den 6. december 2012

Glædelig sul?


Jeg hentede børnene lige efter skole mandag, 
og så tog vi hjem og drak varm kakao og julepyntede.

Det var selvfølgelig fantastisk hyggeligt, 
og især Solbjørg synes at nisser og pynteri er helt i top :-).
(Trond synes måske godt man kunne spille lidt iPad 
efter den første begejstring havde lagt sig ;-)).

Men men...
...det er som om vores julepynt ikke rigtig "passer" mig mere...
Der er nogle ting som er fine, eller har en historie.
Men en hel del af det føltes bare sådan lidt forkert.

Så jeg prøver at tænke lidt nyt, og blev glad da jeg kiggede forbi Karina,
og fandt en lille juleidé lige efter min smag:
Glædelig jul :-)


Nå ja, 's'et har jeg selv tilføjet.
Jeg synes, det var sjovt med jule-sul.
Asbjørn og Trond kunne ikke helt se det sjove.
Men jeg tror nu 's'et får lov at blive ;)..


♥ maj



10 kommentarer :

  1. Fantastisk ide. Vi er ret syge så julepynten er ikke rigtigt kommet op af kasserne endnu og når den kommer det så får jeg ikke lov at lave om på tingene for børnene vil have det som de plejer, men altså det dér det gad jeg godt have op.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mine unger er endnu ikke større, end at jeg i store træk kan slippe af sted med at cencurere i pynten, før de præsenteres for det de må pynte op med :-). Men jeg har nu slet ikke været skrap i cencuren. For pynt skal der til!
      Men jeg kan mærke, at jeg er åben for nye juleideer til at erstatte nogle af de gamle. Altså ikke de rigtig gamle. Dem elsker jeg. Men fx de engle og nisser, som jeg synes var herlige for 10 år siden. Dem er jeg ikke helt så vild med længere..
      God bedring til jer. Håber snart i er tilbage i juletopform!

      Slet
  2. Super idé :) Jeg kan godt se det sjove!

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt Rikke - jeg vil tage det som et klart tegn på, at du (også) har god humor ;-D !

      Slet
  3. Jeg har det PRÆCIS ligesom dig med pynten. Nogle enkelte ting er jeg glad for og vil altid beholde. De har mening og minder. Men en del af det er blevet i kasserne i år... Ideen med scrable brikkerne er bare super. Dén laver jeg en copy-cat på en af dagene :-) (kan også sagtens se det sjove i s'et :-) )

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er skægt, hvordan noget bare pludselig ikke 'holder' længere..
      Jeg synes det er så fint og enkelt med bogstaverne. Lige mig, at udnytte 'noget fra kassen' til anledningen :0).

      Slet
  4. HÆ HÆ..... Fed ide!
    Herhjemme er der i år kun nyt julepynt... Nogethjemmelavet, noget købt... Trængte også til nyt
    :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Wow pernille.
      Har du skiftet alt ud på een gang?
      Jeg har meget fra min farmor og ting fra min barndom som bliver ved at få plads. Men så har jeg de der seminye ting fra årene efter jeg flyttede hjemmefra. Arj... Det er bare som om charmen er væk ;-)...

      Slet
  5. Glædelig sul til dig også og sikke nogle dejlig billeder. Fedt når ideer kan bruges af andre :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi. Tak Karina. Og tak for ideen :-).

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...