mandag den 31. december 2012

Forberedelser






Forberedelserne til årets sidste aften er i fuld gang.
Mad og nye klæder produceres.

Det meste er efterhånden på plads,
så nu står den på hygge.
LEGO-byggeri, badning, oprydning og opladning til den store fest.

Der har været stille på bloggen den seneste tid.
Det vil jeg rette op på i det nye år :).
Men for nu, tak for 2012.
Det har været sjovt, spændende, lærerigt og rørende.
Tak for jeres interesse, jeres søde kommentarer, mails og evige inspiration. 


Til alle jer der læser med,
familie, venner, veninder og blogbekendskaber:

I ønskes alle et rigtig godt og lykkebringende nytår!

♥ maj




14 kommentarer :

  1. Kære Maj.
    Du og dine ønsker rigtig godt nytår! Tak for din søde besked på bloggen, jeg kunne ikke være mere enig.
    Måske bliver 2013 året, hvor jeg får mulighed for at møde nye blogbekendtskaber i virkeligheden :)
    Kh og kram fra Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære rikke.
      Tak og i lige måde!

      Slet
  2. Tak for nytårshilsen her og på min blog... jeg vil bare sige rigtig meget i lige måde!!
    De bedste nytårshilsner til dig og din søde familie : )

    SvarSlet
  3. Rigtig godt nytår :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Dejligt nytår til dig, søde Maj. Nu skriver du, der produceres tøj; er tøjet på billedet, noget du selv har været igang med? -det ser mega fint ud. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Heidi.
      Ja, den lille pudderfarvede bluse har jeg syet til solbjørg.
      Jeg har også syet kjoler, men lyset var slet ikke til billeder i går, så dem må i have til gode at se :-). Strømpebukserne på billedet har jeg dog ikke vævet ;-)…
      Kh Maj

      Slet
  5. Rigtigt godt nytår. Jeg håber det nye år vil give dig masser af dejlige nye udfordringer og siger tak fordi jeg fik lov til at lære dig lidt at kende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Marina.
      Og i lige måde!

      Slet
  6. Godt nytår til dig også. Hyggeligt at blive inspireret her hos dig, bla. med rugbrødet som bare er en sikker vinder.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mona.
      Det er altid dejligt at kunne inspirere :).
      Kh maj

      Slet
  7. Godt nytår, Maj, jeg glæder mig til at dele et nyt år med dig. Fristende, fyrige, fest fotos! kh Mette

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...