fredag den 7. september 2012

Bogbind?


Bogbinds-sæsonen er langt i gang, 
men det er som om det ikke rigtig "gør det" for mig...
Men sagen er den, at jeg elsker mine bøger!
Og da jeg stort set kun læser når jeg er på farten,
så de har det desværre med at blive frygtelig hærgede.
Derfor ender bøgerne ofte i en kedelig frysepose.

Men det er slut nu:
Jeg har nemlig syet mig et bogbind :)!


Låget er flexibelt, da det bare bliver bukket ned om bogen,
så jeg satser på at det passer til stort set enhver bog.

Lige nu ligger Murakamis 1Q84 nr. 3 i bogbindet, 
og det passer som fod i hose.
Større bøger end den gider jeg alligevel ikke slæbe med i bus og tog ;).


Og så kom det nye navnemærke også i brug :).


Nu er det eneste problem bare, at jeg synes det er blevet så fint,
at jeg alligevel har lyst til at putte det hele i en plastikpose,
så det ikke bliver snusket nede i tasken ;-D!!

♥ maj





14 kommentarer :

  1. Hvor er det sødt :-)

    Ikke flere fryseposer.. om ikke andet får du bare en undskyldning for at sy flere fine bogbind :-)

    Kh

    SvarSlet
  2. Det er simplethen FOR fint det der!!! Hvor er det bare super genialt, for pokker Maj, ville ønske,at jeg kunne tumle rundt i din kretive hjerne bare én dag! Elsker stoffet. He he kan egentligt godt forstå du næsten ikke nænner at proppe det i tasken, for det er godt nok herligt! Ha en dejlig weekend og god læsning :-) kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :).
      Men mon ikke du har nok at gøre med at styre din egen hjerne ;-D ??
      Hvis du skulle have alle mine indfald oveni tror jeg hjernen brænder sammen!

      Slet
  3. Det var da smart!
    Og hvor er det bare blevet super flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak catrine :).
      Jeg synes også selv det er lidt smart. Især hvis jeg tager springetcog lader fryseposen blive hjemme ;D!

      Slet
  4. Det er sørme både fint og smart!

    SvarSlet
  5. Har kun fået Trækopfuglens Krønike af samme forfatter, skulle man gå i krig med nævnte? Er det en serie på 3 stk.?

    Dit bogbind er virkelig fint - og det kan jo vaskes hvis det bliver for slemt... eller du syr et nyt : ) Vil du ikke røbe hvor det fine stof kommer fra?

    : )

    PS! Mit sidste indlæg virker nu, hvis du altså er på en computer ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha, trækopfuglens krønike er også god!
      Men den er noget tungere og kompleks end trilogien her.
      Jeg er vild med hans stil, og kan absolut anbefale 1Q84.

      Tænk sig. Jeg havde ikke overvejet vask.. Det er jo egentlig en glimrende løsning på problemet ;-D! Nu kommer den glad i tasken :).
      Stoffet er såmend bare fra Stof og Stil, men rigtig fint, synes jeg.

      For en gangs skyld er jeg på fra PC, så må lige kigge forbi, og se hvad det er du kan :).

      Slet
  6. Hvor er den bare fin. Sådan en kommer på min to do liste med det samme. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak jette.
      Jeg er glad flotte at kunne inspirere :-).
      Jeg kan anbefale at lave lynlåslukning i toppen. Det lavede jeg på et til min svigermor, og det fungerer rigtig godt!
      Maj

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...