torsdag den 28. juni 2012

Flere gaver fra blogland :)


Jeg er heldig ved postkassen i disse dage!
Igen i dag var der gaver til mig :-).
Posten bragte en pakke med smukke stoffer købt hos Elisabeth

Og hun havde sørme været så sød at lægge en lille gave i pakken:
Et rødt og sødt lille forklæde.
Jeg tror, det vil klæde trunten, når hun bager pizza med farmand.

Tak Elisabeth :-).


Blandt stofferne er jeg især begejstret for det lyseblå.
Det er nemlig samme stof (blot en anden farve, forstås), 
som min mor syede en kjole af til mig da jeg var barn:


♥ maj




6 kommentarer :

  1. Hvor fint, og endnu mere fint at du har fundet brormanden til dit kjolestof ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? Jeg er SÅ glad for det :)

      Slet
  2. Nej, hvor er den kjole bare bedårende!!! Dejligt at handle med dig:)

    SvarSlet
  3. Hej.... Jeg har netop klikket "Følg" Og det glæder jeg mig til :-)
    Jeg faldt iver din blog på en lille rundrejse i blogland.... Og kan ikke engang huske hvad der ledte mig til den:-)
    Faldt først for dit profilbillede, det er et virkelig skønt billede, og du ser FANTASTISK ud!

    Kærligst Naja Luise

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din søde kommentar.
      Du er meget velkommen :).

      Kh maj

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...