søndag den 13. maj 2012

Forunderlige blogland


Et lille eftertænksomt indlæg fra mig.
Nu har jeg kunnet kalde mig blogger i to måneder. Ja, sølle to måneder. Det er jo ikke længe ;-).

I starten vidste jeg ikke rigtig, om jeg havde lyst til at blive læst og "set".
Men i takt med at bloggen tager form, og læsere kommer til, kan jeg mærke at det er rigtig dejligt.
Hver eneste læser og hver eneste kommentar gør mig så glad, og derfor vil jeg også rigtig gerne sige tak til alle de, der har været med fra start og stadig gider læse med, og til alle jer, der er kommet til den seneste tid.

Noget af det rigtig sjove er, at lade sig føre rundt i blogland og finde et utal af nye universer, som man ikke kendte til. Det er så sjovt og inspirerende at følge jer andres kreative, finurlige, sjove og skæve og rørende blogs, og jeg har på fornemmelsen, at jeg endnu kun har set toppen af isbjerget :-) !

Jeg blev både paf, stolt og lidt forlegen da Marina skrev til mig, at hun gerne ville bringe du milde som ugens trommehvirvel på sin blog badut. Du kan se indlægget her, og hvis du ikke kender badut, vil jeg anbefale, at du bliver hængende og kigger dig omkring. Så vil du finde ud af at badut er en helt særlig blog, som sprudler af overskud og gavmildhed. Hele bloggen er en kreativ og inspirerende guldgrubbe at dykke ned i!

Du milde er stadig kun en lille-bitte blog med under 100 læsere. Og jeg er stadig i gang med at prøve mig frem med både layout og indhold. Men jeg håber, at I hænger ved. Det er hyggeligt at I er her :-)!

♥ Maj

13 kommentarer :

  1. Hilsen fra Island :=) Gerður.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din hilsen Gerdur :).
      Jeg har desværre stadig ikke gennemskuet, hvordan jeg laver det islandske "d"...

      Slet
  2. Om man er lille bitte eller ej.... Jeg er med på din sidelinie, og min blog har ikke mange læsere længere. Startede med at blogge i 2004, men valgte hurtig at skrive på engelsk, da det var uden for Danmark inspirationen fandtes. Antallet af besøgende faldet i takt med, at nye bloggere kom til, og jeg er ikke små børns mor og kan inspirere med noget der :-). Fortsæt endelig! Jeg synes,at det er vigtigt,mat man af og til gi'r et pip og viser, at man kigger forbi i ny og næ. Det savner jeg lidt fra "dengang". Der var en anden blog etik "dengang", men antallet af bloggere er jo også steget voldsomt. God mandag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette.
      Tak for din søde, tankevækkende kommentar.
      Da jeg er så ny i den her verden har jeg ikke nogen fornemmelse af før og nu. Men jeg kan sagtens følge det jeg skriver. Jeg forsøger selv meget, at komme rundt der hvor jeg er fast læser, og lægge en kommentar. Jeg kan faktisk slet ikke lade være :).

      Slet
  3. Nyder bestemt at følge med :-)

    SvarSlet
  4. Jeg kender det kun alt for godt! Jeg synes, det tager lidt tid at vænne sig til det - og den tid er i hvert fald ikke gået for mig endnu. Jeg er også stadig ved at finde ud af, hvordan "stilen" skal være på min blog. Hvad skal jeg skrive om, hvor personligt skal det være, osv. Men jeg nyder at læse med her ved dig, så keep up the good work :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nemlig. Hvad skriver man og hvorfor. Hvor tæt på har man lyst til at gå.. Jeg synes din blog er rigtig fin. Er vild med kagen i koppen, julekugler og mikrochips!

      Slet
  5. Kære Maj. Jeg er så glad for din blog som altid gør mig glad. Det er måske lidt svært at sætte fingeren præcis på det der gør at du for mig er noget særligt, men jeg føler virkeligt at du har meget at give af og glæder mig så meget til at følge med i fremtiden.

    (Og så TAK for de søde ord om Badut, også dér rørte du mig)

    SvarSlet
  6. Skønt.... at du opdaterer siden så ofte. Der er altid noget nyt finnurligt at lade sig inspirerer af.
    Mvh
    Gry

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar, Gry.
      Det er jeg rigtig glad for at læse :).

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...