mandag den 2. april 2012

Hverdagsdress

Så blev jeg færdig med mit hverdagsdress a la Tusindfryd.


Den lille kanin "Mifi"

Hverdagsdresset for ½ time siden, da jeg troede jeg var færdig ;-)

Solbjørg er glad, hun synes, den er rigtig dejlig :-).
Den var nem at strikke, og du kan finde opskriften her.

Jeg tror, jeg vil prøve at strikke en mere i lidt mere forårsagtige farver. Måske også i et mere forårsagtigt garn end den uld/alparka blanding den her er strikket i. Og måske lidt længere, så den kan bruges som en lille tunika.

Jeg kunne godt tænke mig en lækker uld/silkeblanding, eller måske bambus eller mælkegarn, men jeg synes det er svært at finde i så tyk en kvalitet... Det skal ca være til pind 5½. Hvis der er nogen der har en god idé må I meget gerne sige til :o) !

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...