fredag den 9. marts 2012

Påskepynterier

Påsken nærmer sig.
Jeg har ikke rigtig pyntet op til påske siden jeg var barn.
Jeg er nok ikke så vild med påskegul når det kommer til stykket...


Men i år skal det alligevel være!
Ungerne elsker det - jo mere jo bedre. Og hvorfor ikke klemme al den fest og fornøjelse som overhovedet muligt ind i hverdagen?

Nå, men i mangel af et lager af påskepynt har jeg været lidt på jagt. 
Jeg var i to genbrugsbikse i går, og her kan I se hvad jeg kom hjem med. Til den nette sum af 25 kr. Og så går de til et godt formål - så bliver det da ikke bedre!










Hvis du skal have en opgradering af påskepynten, så er det med at komme af sted, for det er lige i disse dage,  genbrugsbutikkerne stiller sagerne frem :-). Og der er så meget fint - og virkelig kitchet (!) at komme efter.

Skal du af sted, eller synes du, at det påskegule har det med at blive lidt for meget?

Knus Maj

4 kommentarer :

  1. Jeg skal ikke afsted, har aldrig synes påskepynt var særligt pænt - og så synes jeg det roder sådan når man pynter op (også til jul men det er dog obligatorisk)!
    Har heller aldrig selv pyntet op - kun dengang man var lille i sit barndomshjem :)
    Men derfor kan I andre jo godt gøre det festligt!

    SvarSlet
  2. Hihi.
    Nej, jeg kan jo ikke være helt uenig med dig.
    Men synes nu alligevel, der er noget noget skønt over de der gamle sager :> !

    SvarSlet
  3. Jeg elsker at pynte op og pynter også gerne til påske. Jeg synes nu ikke at påskepynt behøver at være grimt selvom praktisk taget alt hvad man kan købe er temmeligt slemt. Selv pynter jeg mest med smukke forårsgrene og hjemmelavet påskepynt/forårspynt i de forårsfarver som jeg holder af.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh du har også nogle fine påsketing på din blog.
      Jeg er helt vild med sommerfuglene!
      Dem skal jeg vist kaste mig over i et ledigt øjeblik.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...