torsdag den 8. marts 2012

De glade 80'ere

Jeg er endelig kommet i gang med et af de hængepartier som har ventet alt for længe: Oprydning af vores kælderrum. Pyhhh hvor kedeligt lyder det lige?

Det gode er, at der i gemmerne dukker hyggelige ting op løbende. Som små præmier for veludført arbejde. Blandt andet stod der nogle poser med ting min mor var kommet med, og som jeg aldrig rigtig havde fået kigget på. De var fyldt med tøj som min mor har syet og strikket til mig og min søster, da vi var børn. Og det passer perfekt til Solbjørg nu.

Her er et par af tingene:




Fødselsdagen i går blev rundet af med hjemmelavet pasta. Med flødesauce, primadonnaost og det parma skinke... uhhhm!



Nu har jeg sat endnu et valnøddebrød tilhævning. Opskriften kan du finde her.



Hav en dejlig dag :-) !

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...